.

.

دریافت کد باکس برای تنهایی دل خودم

برای تنهایی دل خودم

این را برای کسی مینویسم ،
که روزی دوستم داشت ،
به حرفهایم ،
به عشقم به احساسم ،
احترام,
میگذاشت,
برای کسی مینویسم که روزی نگرانم بود,
روزی دلتنگم میشد,
اما با آن همه نگرانیها ،
حرفها,
واحساس ,
تنهایم گذاشت تنهای تنها,
ومن با تمام وجودم شکستم,
ومن باتمام احساسم باتمام عشقم درخودشکستم,
خورد شدم,
ولی حتی کسی صدای شکستنم رانشینید,
حتی کسی صدای خوردشدنم رانفهمید,
درخودم شکستم مثل همیشه,
امشب میخواهم بنویسم,
امشب میخواهم بنویسم,
از تمام شب های تنهایم ،می نویسم,
ازتمام شب هایی که بیهوده انتظار,
 ازشبهایی که انتظار دستهایی میکشیدم,
که بی منت اشکهایم را پاک کند,
مینویسم تا همه بداند,
شب هایی راکه با هق هق گریه هایم گذشت,
می نویسم تا بداند حتی ,
کسی نپرسید ازدل من ،
ازسکوت من,
همش سکوت بود,
و...
منو شبوتنهاییام ,
می نویسم برای خودم ،
برای تنهایی دل خودم..


نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار
ساعت1:50---23 شهريور 1393
خدا میداند ...

چه کسی به زندگی شما تعلق دارد و چه کسی ندارد

اعتماد کنید و بگذرید؛ هرکه قرار باشد بماند ،

تا آخر خواهد ماند...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:دلنوشته,تنهایی,عاششق, ] [ 23:50 ] [ ابراهیم حسینی ]
[ ]